Pse regjisorët tundohen nga filmat e zhanrit futurist? Alban Goranci Kinemaja ishte gjetja revolucionare që shpërfaqi para audiencës horizonte të reja. Tashmë në ekranin magjik fotografia në lëvizje u bë ëndrra e jetësuar e njerëzve, të cilët deri në atë moment ishin mjaftuar vetëm me
Nga Spektakli Publik te Regjimet Disiplinore Jona Bahtiri Burgjet moderne të cilat zakonisht nuk kanë për qëllim ta prekin trupin e të burgosurve, karakterizohen me metoda përmirësimi, rregullim specifik të hapësirës, përditshmëri rutinore dhe përgjithësisht hapësira në të cilat sjellja e të burgosurve duhet të
Uverturë në teorinë e zhurmës Zjarr Bujari Zhurma në kuptimin vernekular të fjalës, është gjithmonë e keqe. Zhurma e shoqëron çdo manifestim të jetës sonë.[1] Ajo çka unë do të tentoj të elaboroj këtu, është se zhurma është shumë më shumë se “e keqe”. Së
“KATARSIS” APO PASTRIMI SHPIRTËROR Autor: Alban Goranci Pse duam që të kaluarën tonë të hidhur ta fshijmë përgjithmonë nga kujtesa? Pse kemi frikë të përballemi me të? A ekziston ndonjë kurë që t’i shërojë vuajtjet e dikurshme, pa qenë nevoja e ritakimit me to? Sa
SUPEREGO E PERSONAZHEVE Albulena Krasniqi Në qoftë se ideali teorik i Xhejms Xhojsit, ishte një rrëfim ku gjithçka i nënshtrohet psikologjisë së personazheve, është vështirë të injorohet ekzistenca e një tradite të tërë letrare, në të cilën veprimet synojnë të jenë “ilustrim” i personazhit, por